Propaganda, Promoción en liña
CPM - o que é? Como usar o CPM en publicidade?
Ao organizar unha comunicación e campaña de publicidade contextual na rede, calquera anunciante calcula seu orzamento estimado. Cliente hype é importante para ver como os fondos alocados para a súa posta en marcha, se o diñeiro é gasto ea eficacia con que son usados como desexado. O cálculo da eficiencia da publicidade do produto na planificación de medios en base a varios indicadores, un dos cales é o índice de CPM. Que é esta figura como usalo - descubrir a continuación.
CPM - por que é necesario
Que é publicidade CPM, que foi coñecido desde o século pasado. O módulo usado en todas as campañas publicitarias que tiveron lugar nos medios. Publicación, estacións de televisión e radio aínda usan este número para calcular o custo da publicidade. CPM é utilizado no caso cando se trata do prezo de publicidade de exhibición non é un único destino, e miles de posibles compradores. Ao mesmo tempo, e foi posto en circulación este termo. Os propietarios de plataformas de publicidade só podería operar coa súa circulación e foco temático, entón a taxa de CPM foi determinada, publicidade, tendo en conta o valor foi produtiva.
definindo CPM
Unha definición sinxela de CPM - custo por mil é. Vén do nome do módulo palabras inglesas custo por mil, onde M - o numeral romano, significando 1000. Así, a cuestión do que é o CPM, pode dicir que este é o prezo por mil impresións de anuncios. Canto máis tempo alí é a publicidade nas páxinas de xornais e revistas, o máis das veces é tocada no radio ou ler sobre a canle de televisión - canto maior sexa a taxa de este factor.
Calculando as campañas en liña de publicidade CPM
En Internet, o papel do anuncio adoitan xogar banners - os pop-ups, que son tan populares entre os usuarios, e que traen diñeiro para o propietario de plataformas de publicidade. O máis popular sitio web, máis xente a ver esta páxina web, a publicidade máis caro neste sitio vai custar ao cliente.
Anunciantes interesados no maior número posible de usuarios que viron o banner. Polo tanto, cal é o CPM, é posible demostrar matemáticamente do seguinte xeito:
CPM = (o prezo total da orde de publicidade) / (número previsto de visualizacións por día banner) * 1000.
Agora está claro, CPM - o que é. Na publicidade, é un dos indicadores máis importantes. Un anunciante pode calcular canto diñeiro ten que pagar o propietario do sitio web para garantir que a información fose mostrado mil usuarios na rede.
Visualmente, este cálculo pode ser ilustrado por un exemplo simple. O custo de poñer unha bandeira na web dun portal é, por exemplo, US $ 400 por semana, as estatísticas desta web mostra que unha semana navegando na web preto de 10 mil. Os usuarios. Así, un cálculo sinxelo dá un valor de:
CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 por mil impresións información publicidade.
Os anunciantes deben entender que unha simple demostración do banner na web temática é principalmente informativo. Non hai garantía de que todas as dez mil persoas que visitaron a páxina, asegúrese de facer clic no banner. Se o visitante vai querer ligar ou non - iso depende da atractiva da bandeira ea información que se publicou sobre el. Cada lugar ten a obriga de facilitar os seus datos para calcular a opción CPM. É rendible para o propietario do sitio web, pode entender. Pero a publicidade, a súa calidade e interesante para o usuario final están incluídos na tarefa do cliente.
módulo de soporte CTR, métodos de cálculo
Para reducir os custos a considerar outro indicador - índice CTR. O nome tamén vén do idioma inglés e está completamente soar como un click-through rate - Prezo de CTR. CTR mostra cantas persoas premer no banner e ir a un cliente páxina de publicidade. Este módulo depende da exactitude do lugar elixido, porque a publicidade visual máis axeitado e necesario, maior a probabilidade de que o visitante interesado na información e fai clic no banner. O método de cálculo deste indicador é o seguinte:
CTR = (número de usuarios que premer no banner) / (número previsto de puntos de vista o día bandeira) * 100%.
Por exemplo, as 20 mil persoas que viron os anuncios, seguiu unha ligazón usuarios 800, a continuación, o CTR é 800/20 000 * 100 = 4%, o que é por enriba do límite inferior.
Empiricamente probado que a CTR mínima de 3-5%. Menos, entón o custo por cliente potencial vai superar o beneficio esperado, e publicidade considerarase ineficaz.
usando índices
CPM pode ser utilizado cando se selecciona unha audiencia obxectivo estreito. Por exemplo, cando encargar a plataforma banner do sitio ofrece aos anunciantes información sobre idade, sexo, lugar de residencia, intereses de todos os visitantes rexistrados. Así, a bandeira desexada aparecer só para os usuarios, na cal foi calculado o produto promocional. O orzamento da campaña, á vez consome máis economicamente e de forma máis eficiente.
Tamén debe ter en conta a actividade dos membros permanentes. Canto máis veces o mesmo visitante ve o mesmo produto de anuncios, máis diñeiro é morto dos anunciantes, pero o cliente no cliente a partir deste non se fai. Polo tanto índices de cálculo alfabetizados CPM e CTR en conxunto con unha análise profunda da información proporcionada por esta plataforma de publicidade para traer os resultados desexados para o cliente.
Outro punto que debe ser tido en consideración no inicio da campaña. O pagamento pode ser exposto ou en termos de CPM, ou CTR. Noutras palabras, o cliente debe comprender a esencia da publicidade módulo CPM banner - non é un pago por click, mais só para anunciar unha demostración do produto
Resumindo
Cando se lle pregunte o que é o CPM, pode dicir que esta opción é un dos máis importantes na análise da eficacia dun determinado anuncio, e tamén debe ter en conta no cálculo do orzamento de publicidade. Tidos en conta eo importe dos alegados contactos o potencial cliente coa información publicitaria, eo custo de colocación bandeira en varios sitios con foco temático similar. Tendo en conta estes parámetros, é posible calcular a eficiencia dunha plataforma de publicidade particular e dominar correctamente o orzamento de publicidade.
Similar articles
Trending Now